12 Ocak 2014 Pazar

KOKOŞ 'A AİT BİR ODA

Başlık Virginia Woolf'tan esinlenerek yazıldı. Yazarın dediği gibi ''Para kazanın, kendinize ait ayrı bir oda ve boş zaman yaratın. Ve yazın, erkekler ne der diye düşünmeden yazın!..”
Severim ben kokoşluğu ve kokoş kadınları.
Kıpkırmızı ruju, pembe allığı, leopar ceketi, turuncu ayakkabısı...Gözümüzde canlandırınca çok güzel bir görüntü olmayabilir. Rüküşlük gibi gelebilir. Küçük bir kız çocuğunun annesinin tüm cafcaflı kıyafetlerini giyip salınmasını aklınıza getirin. Ne mutludur o kız çocuğu.
Kokoş kadınlar da öyle. Kendine yakıştırmış, mutlu ve kendini güzel hissediyor.





Bu kutu da öyle. Kokoş bir kutu. Üzerinde bir sürü renk var , kırmızı ,ama mutlu bir kutu.































Ve 2014 , lütfen güzellikler getir.









Hoşçakalın.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Bence barındırdığı renklerle son derece kibar olan bir kutu olmuş. Elinize sağlık...

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben de sizi severim!
Kokoş kadınlar her daim genç kalırlar değil mi?

tarchinbyseden dedi ki...

Dolunaaaaay seni ozledimmmmm.... Kutu nefis olmus. 4 ay kadar once buna ben de baslamistim ama bir turlu ilerlemiyor yarisinda kaldi :/

herşeyin bişeyi var dedi ki...

tüm çarpı işleriniz gibi bu da muhteşem olmuş....da; o yazıları tek tek işlemek...PESSSS mrlgrck74.blogspot.com

Unknown dedi ki...

elinnizin değdiği herşey çok güzel oluyor çok kıskandım o kutuyu kokoşmuyum neyim ben:D

ikndesign dedi ki...

Çok hoş bayıldım bu kutuya ve kanaviçe işlemesine))

Esen Can dedi ki...

Kutu da, üstündeki desen de, renkleri de, kırmızısı da, yanındaki, yöresindeki saz arkadaşları da çok güzel :) Bayıldım amma velakin ben bir de en üstte yazdığınız o "Yazın!" cümlesine bayıldım, hatta aşka geldim, gidip bir yazı yazayım bloğuma :)
Sevgiler, ellerinize sağlık

dedem,gofret ve ben dedi ki...

Ellerinize gözlerinize ve yüreğinize sağlık her zamanki gibi çok güzel...
Sevgiler

Nalan Ünal dedi ki...

Etaminin kraliçesi diyorum da boşuna mı diyorum? gözüm gönlüm bayram etti, ellerine emeklerine sağlık

dilekçe işler dedi ki...

Bloğunuzu şöyle baştan sona bir geziverdim, çok güzel şeyler yapıp paylaşmışşınız, sanırım ben de en kısa zamanda sayenizde çarpı işine başlayacağım, çok özendim, sevgiler. Sıkı bir takipçi kazandınız diyebilirim.

Adsız dedi ki...

hayat sana bana hep güzellıkler getirsin kardeşim yol arkadaşım

aytaçgillerin melek