16 Temmuz 2012 Pazartesi

YAZ SICAĞINDA....

Merhaba...
Bloğa yazı koymayınca, ödevini yapmamış bir öğrencinin huzursuzluğunu yaşıyorum. Ama ne yapayım,bu sıcaklar beni çok etkiliyor.Elim kolum kalkmıyor.İş güç hak getire. Ankara da son yıllarda Akdeniz ve Ege'yi aratmıyor.
Yıllar önce oturduğumuz mahalleye ve okuduğum liseye yakın bir mekan vardı.O yıllarda sık sık giderdik..Ankara'lılar bilir.Papazın Bağı.Sıcaklar başlayınca yemyeşil bir vaha olan Papazın Bağı aklımıza geldi.İyi ki de gelmiş.

IMG_2424

IMG_2425

Kavurucu Ankara sıcağını hiç hissetmedik.

  IMG_2427

IMG_2416

IMG_2428

IMG_2419

Taraçalar halinde düzenlenmiş.Bir sürü küçük havuz var.Tavuklar,güvercinler,ördekler ayaklarınızın altında.Çocuğu olanlar için hoş bir alternetif olabilir.

IMG_2431

IMG_2434

IMG_2418

Menüsü çok zengin değil.Gözleme,menemen,kahvaltı tabağı bulunuyor.Ama bu sıcaklarda erken saatte gidip,arkadaşlarınızla uzun sohbetler edebileceğiniz hoş bir yer.Bulabilirseniz taze yumurta da satılıyor.

Bana gelince,bu ara daha çok ahşap boyuyorum.

IMG_2460

IMG_2462

IMG_2461

Bu poşetliği daha önce yaptığım yumurta dolabına takım boyadım.
Temmuz ayında bir kaç arkadaşımın yaşgünü var.Yaşgünleri için onlara kendi yaptığım şeyleri hediye etmenin daha çok hoşlarına gideceğini düşündüm.

Sevgili Meleğin kapı gazeteliği...

IMG_2464

IMG_2468

IMG_2465

IMG_2467

Zuhal'in gazetelik veya örgülerini koyabileceği çantası.

IMG_2407

IMG_2403

IMG_2395

IMG_2396

IMG_2400

IMG_2398

IMG_2402
IMG_2401

Bu çanta da Gözlükçü açan bir arkadaşımıza hayırlı olsun hediyesi...

IMG_2445

IMG_2443
IMG_2444

IMG_2449

IMG_2450

Sıcak falan ama,yazı yine de seviyorum.

IMG_2455

Kiraz,kayısı,karpuz,peynir,domates,salatalık ,nane ve salatalık dilimleri ile süslenmiş  ayran .....

IMG_2457
İçine birkaç dilim limon ve bir kaç yaprak nane atılmış buz gibi su...

IMG_2458

Ev yapımı limonata....

IMG_2459

Aile ve dostlarla birlikte olmak....
Hoşçakalın.

8 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

İlk yorum benden gelsin :))

Rengarenk; içinde bir sürü iyi dilek ve başkalarını sevindirecek cıvıl cıvıl hediyelerle süslenmiş; iştah ve neşe açan ögelerin doldurduğu bu post, değil beni ölüyü bile birşeyler yapmaya heveslendirecek kadar güzel olmuş....

Oh kendime geldim valla! Tutman beniii...

Adsız dedi ki...

Her zamanki gibi muhteşem işler yapmışsın. İyi ki varsın. Günüm neşelendi yine :)
Aylin AYDIN

Elift dedi ki...

Poşetlikteki mısırlara bayıldım, bed&breakfast'a çok güldüm, gözlükçü arkadaşının hesdiyesine ise hayran kaldım, ellerin dert görmesin, hepsi ayrı ayrı çook güzeller

Çilekli Mektubum dedi ki...

Dolunay Hanim merhaba,sicaklar her yerde kavuruyor bizi... Yaptiklariniz cok guzel ama ben orgu cantasi olarak tasarladiginiz objeye bayildim,harika olmus.Sahipleri gule gule kullansinlar.
Sevgiler.

Elisi Defteri dedi ki...

Arkadaşların ne kadar şanslı Dolunaycığım, her zamanki gibi harika objeler üretmişsin, ellerine sağlık.

Mycolourfullife dedi ki...

Hepsi cok guzel olmuş ellerinize saglik.ben c.kalede tatilden başka birşeyi yapamadım.cok sıcakta.siz yine hiç boş duramamışsiniz.tarif ettiginiz yer de cok guzel görünüyor.nerde acaba burgun birlikte gitmek isterim.cok öpüyorum.sizi sevgiler.........

Adsız dedi ki...

Can arkadaşım,
Hepsi senin el emeğin göz nurun olan ve benim için paha biçilmez değerdeki hediyelerin için binlerce teşekkürler...Varlığınla yaşamım, hediyelerinle evim renkleniyor, hep var ol, sağol...

Zühal

Unknown dedi ki...

Dolunay Hanım merhaba,
Uzun zamandır takipçinizdim, blog açtığım için şimdi yorum da yapabiliyorum. Harika işler olmuş yine, ben sizin çarpı işlerinize de bayılıyorum. Ellerinize sağlık.
www.gothicartbymelike.blogspot.com