18 Nisan 2012 Çarşamba

KÖY SOFRASI VE ÖRDEKLER...

Yok yemek bloglarına özenmedim.Geçtiğimiz günlerde yaptığım elişlerini görmek ve sipariş vermek isteyen iki hanım ve bir arkadaşım evime geldiler.Eh tabi hazırlanmak gerekir.Zaman zaman elim ayağım durur.Ne yapacağımı, ne ikram edeceğimi bilemem. Eh o zaman ,simit,peynir, kurabiye,meyve,meyve suyu ,çay,kahve ve güleryüz en güzel ikram diye düşünüp ona göre bir masa hazırladım.

IMG_1970

Oğlum Anne tam köy sofrası olmuş...deyince biraz bozuldum.Ama Fransız köy sofrası diyerek gönlümü almaya çalıştı.Köy sofrası başlığı oradan geliyor.


IMG_1971

IMG_1975

IMG_1973

IMG_1974

IMG_1972

IMG_1976

IMG_1977

IMG_1978

IMG_1982

IMG_1983

IMG_1984

IMG_1985

IMG_1979

IMG_1993

Masayı da bahar dalları ile süsleyince fena olmadı galiba.


IMG_1991

Bunlar da bir süre önce yaptığım ördekler.Fakat şimdi ne yapacağımı bilmiyorum.

IMG_1990


IMG_1989

IMG_1988

IMG_1987
Belki kırlent.Ne dersiniz? Hadi bana fikir verin.

IMG_1969

Bahçemizdeki erik ağacı.Nasıl güzel.....
Hepinize bahar güzelliğinde günler.....

23 yorum:

Sevdiye dedi ki...

Yine gözüm, gönlüm açıldı, sofra gerçekten zevkli, bir de fena değil demişsin cık cık cık ...:)
En güzelleri ise en sona saklamışsın, o güzelliklerden her şey olur, yastık ta çok güzel olur, eminim ne yaparsan çok güzel olacaklardır.

AsOrTiK dedi ki...

masa gerçekten harika, sıradışı. çok sevdim, eline sağlık.
ördekler çok güzel, en iyi şekilde değerlendireceğinden hiç şüphem yok:) bana kalsa kırlent derim çünkü kırlentleri çok seviyorum:)
sevgiler, kolaylıklar

Unknown dedi ki...

yazlık bir pikede olabilir bence,hepsi birleşip..

Unknown dedi ki...

bu masada kahvalti edilmezmiiiii?
cok keyifli duruyor,afiyetler olsun
ben islediginiz ordekleri ilk bakis pano olucak zannetmistimmmmm
ben bu ara panolara taktimda:))))))
blogumda gezinirseniz goruceksiniz:)
ne yaparsaniz yapin.....gule gule seyredin:)

aksungur46 dedi ki...

böyle güzel bir sofraya ben davet edilsem.seyretmekten yiyeceklere bakmam.bu ne güzellik zerafet,şıklık iç açıcılık ellerinize sağlık.kanaviçelere gelince ben kenarlaarına kırk yama yaparak yastık yapmıştım.sadece bir fikir

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Çok şirin ve şık olmuşlar, ellerinize sağlık

tülin dedi ki...

Çok severim bu tarz sofraları,afiyet olsun.
Ördekler Kutu üzeri kaplama da olabilir.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Allah'ım Allah'ım ben size gelsem hiçbir şey yiyemem çünkü gözlerimi doyurayım derken karnımı doyurmak aklıma gelmez. Ördekler hayatımda gördüğüm en güzel ördekler... Ne yaparsanız yapın çok güzel olacaklar eminim. Tabaklar blog aleminin en şirin tabakları. Off siz çok zevklisiniz Dolunay hanımcığım çook! Ankara'da olmak o güzellikleri görmek isterdim. Çok öpüyorum sizi!

fanny b. dedi ki...

Une bien jolie table champêtre et printannière !! Cela donne envie de prendre son temps pour déjeuner. très belle mise en scène !

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Sevgili Dolunay;
Senin bu güzel ürünlerin için nasıl fiyat alabiliriz. Mesela berlin işlerin mükemmel,birde bu abajur süsleme işlemi konusunda nereden destek alabiliriz.Bana yardımcı olabilirsen sevinirim.
Sevgilerimle.
Harikalar AtÖlyesi, Elvan.

Elisi Defteri dedi ki...

Sofran şahane görünüyor Dolunaycığım daha ne olsun:))
İşlemeler çok güzel olmuş her zamanki gibi, kırlent iyi fikir bence de, kenarlarına her birinin ana renklerinin tonunda pötikareli ya da puantiyeli kumaşla büzgülü şekilde dikip ortada kalan etaminin etrafına da aynı renk tonunda kurdele geçirip fiyonkla süsleyebilirsin. Kocaman sevgiler...

Ayfer dedi ki...

Keske ulkemizdeki tum koylerde sizin kadar zevkli masalar hazirlansa :)Koylerimizin misafirperverligi ve konuklari icin yapilan guzel yemeklere lafim yok, o herkes tarafindan bilinen bir gercek ama sunumda cok onemli.
Blogunuz birbirinden guzel postlarla dolu, harika..
Guzel bir haftasonu gecirmeniz dilegiyle..

Zeynep'in Evi dedi ki...

Blogunuza tabaklarınıza herşeyinize bayıldım! Birde Ankara'da oturmanıza:)

Nedret dedi ki...

Masa nefis... Ördeklere ise bittim resmen:)) Çok seviyorum bu zarafeti.))

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

esse yi seviyoruz galiba:)) detaylar çok güzel görünüyor. çok iştah açıcı bir masa olmuş ellerinize sağlık

Yasemin dedi ki...

Dodo!
Blogunuza da, nakışlarınıza da bayıldım doğrusu! Ördekler de harika. Bunların şablonlarını hangi kitap-dergiden edindiğinizi çok merak ettim ;") Ben bunları görünce aklıma hemen 3x3 dama tahtası şeklinde, uygun renkteki kumaşlarla kombine edilmiş bir yastık geldi... Üst ve alt sıradaki ördekler orta kareye, orta sıradaki 2 ördekli kare kenarlarına...

evcilik dedi ki...

Ahh içm gitti bu sofraya..hele hele porselenlere..O tabaklar nereden alındı,merak ta etmiyor değilim hani????

LeylaK dedi ki...

çok hoş fotoğraflar, çarpı işini ben de çok seviyorum, bişeyler yapmaya çalışıyorum kendi çapımda :)

gırla fikir dedi ki...

ayyy o fincanlar nedir öle nereden aldınız bir de o inekli süt şisesini çok beğendim nereden bulabilirim

Adsız dedi ki...

Oğlunuzun köy sofrası demesinin nesine bozuldunuz anlamadım? Fransız köy sofrası dediğinde neden gönlünüz alındı; bunu da anlamadım?
Sanırım siz köylü milletin efendisidir sözünün anlamını bilmiyorsunuz.

hayatcaninisenin dedi ki...

yeni okudum özürdiliyorum =) şahane bi yazı olmuş, içimizi açtınız.
Çook sevgiler saygılar..

X madame dedi ki...

ay o kelebekler kuşlar bayıldım cıvıl cıvıl bir sofra

Adsız dedi ki...

sofra çoook güzel.. ben tabakları ve teneke kutu ile sit şişesini nerdeden aldınız merak ettim..