16 Şubat 2012 Perşembe

BU ARALAR....

İnternet hatlarımızdaki sorun nedeniyle sanal dünya ile iletişimim aksadı.İnternet ne kadar hayatımıza girmiş? Olmayınca eksikliğini yada fazlalığını anladım.Yok yok şikayet etmiyorum.Sanal alem sayesinde bir sürü güzel arkadaşım oldu.Gerçek dünyada belki birbirimize teğet geçeceğimiz bir sürü güzel insan....
Dün bu güzel insanlardan ikisi ile tanıştım.Ankaralı blogger'lardan Sibel ve Tuğba Can.

http://sibelinhobidunyasi.blogspot.com/   ve  http://www.tubakutlucacan.com/ 

Belki duymamışsınızdır.İki arkadaş Ankara'da bir sergi açtılar.Detayları bloglarından öğrenebilirsiniz.
Bende dün sergilerini gezmeye ve tanışmaya gittim.İki dünya tatlısı hanımla tanıştım.Enerjileri o kadar güzel ve pozitif ki ...
İki saate yakın sohbet ettik ,zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.

IMG_1729

Sibel,annesi ve ben.

IMG_1730

Sergi salonundan bir detay.
Tuğba'nın ve ürünlerin fotografı arkadaşların isteği üzerine yok.

IMG_1740

Sibel'in el emeği kelebekli magnet.Bana hediye etti.Çok teşekkürler,benim için çok özel bir hediye oldu.

Ayrıca çarpı işi üstadı Filiz Türkocağı Ankara Zafer çarşısında bir sergi açıyor.Sergi bugün akşam açılacak.Filiz Hanımla tanışmak için dün gittim ve tanıştım.O da dünya tatlısı bir hanım.Yarın sergiyi gezmeye gideceğim.Bol bol fotografla döneceğim.


Bu arada bir sevgililer gününü daha geçirdik.Sonuçta diyeceğim isteyen istediği gibi kutlasın.

IMG_1731

IMG_1732

Belki prensi bulanlar olmuştur.

IMG_1733

Kadın ve erkeğin bakış açısı(!)

IMG_1727

Biz de bu güzel pastayı yedik.Fakat ben açarken biraz dağıtmışım.

Neyse,havaların tadı tuzu olmayınca evde oturmek en iyisi.

IMG_1737

Okuyorum.

IMG_1735

Ahşap boyamak için projeler geliştiriyorum.

IMG_1738

IMG_1739

İşlemeye devam...
Hoşçakalın.

6 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Bu aralar İzmir 'in de tadı yok havalardan yana. Siz kardan bıktınız ama bize ayazı geldi o kadar. Evdeyiz bizler de,komşuculuk oynuyorum,okuyorum,örüyorum ,boyuyorum. Sergimiz çok güzel ,bu gün öğleden sonra tekrar gideceğim ve bol bol fotoğrafla döneceğim. Bakın sizinle de sabah kahvemizi içtik sohbet ettik. Şimdi bana müsaade :)

Elisi Defteri dedi ki...

Dolunay hanım, dün akşam ben de Sibel hanımların sergisindeydim ama kimseyle tanışma fırsatım olmadı, yarımsaat kalabildik ancak. Birazdan filiz hanımın sergisine gidiyorum ben de, sevgiler..

PANDORA ARTé dedi ki...

Selam Dolunay
Niyetim bugün sergiye gitmekti ama bizim gelinlik işi vardı gidemedim inşallah yarına. Kahvenin yanındaki fıstıklı Damak çukulatadan birazcık veresene.....
Öptüm. Sevgiyle kal.
Türesin

arzu dedi ki...

merhabalar ben sizin yaptıgınız şahane etaminlere bayılıyorum sizin sayenizde bende yeni etamin işlemeye başladım yalnız çok acemiyim bana ve benimgibi acemilere etamin işlemeyle ilgili bilgi verirmisiniz özelliklede etamin sıklıgına göre hangi iple işlememiz gerektigini çünkü ben ip almaya gitdigimde bana dmc nin yumak ipliklerinden verdiler ama gördügüm kadarıyla siz farklı iplik kullanıyorsunuz lütfen beni aydınlatın cevabınızı dört gözle bekliyorum

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Sevgili Dolunay ablacım, isminiz gibi dolu dolu insanla tanıştığım için çok mutluyum inanın. Sergimize geldiniz ve sevinmdirdiniz bizi teşekkür ederim, ayaklarınıza sağlık. Sevgiyle ve sağlıcakla kalın...

Adsız dedi ki...

İşte bir becerikli hanım daha. Ellerinize sağlık çok şeker olmuşlar. Sizi takibe alyorum. Başarılar. Sevgilerimle hobilerim-funda.blogsot.com