9 Şubat 2012 Perşembe

BAHARI ÖZLEDİM

Kışı,kapalı havaları sevmem.Hemen depresif bir ruh haline bürünüyorum.
Tamam, çok sıcakları da sevmiyorum ama,bahar tam benim mevsimim.
Cemreler düştükten sonra,hani erik ağaçları her şeye inat o güzel ve narin çiçeklerini açarlar ya,hani Haziran gibi leylaklar o muhteşem renkleri ve kokuları ile baş döndürürler ya,hani kirazlar zarif çiçeklerini açarlar ya,işte o aylar benim mevsimim.Doğa canlanıyor,bende daha enerjik,daha neşeli oluyorum.
Böyle bir ruh halindeyken,canım çiçek böcek görmek istedi.Güneşin ve toprağın kokusunu almak istedi.Arkadaşım da etaminlerimi görmeye gelecekti.Hemen baharı hatırlatan etaminlerimi çıkardım.Bakalım sizin de hoşunuza gidecek mi?

IMG_1689

IMG_1693

IMG_1691

IMG_1690

IMG_1695

IMG_1692

IMG_1699

Baharı hatırlatan çay kupaları ve tabaklar.

IMG_1702

Ufacık bir bahçem olsa....
Beceremesem de kazsam,çapalasam,çiçeklerimi sevsem.

IMG_1703

Bunlar çerçevelenmeyi bekliyor.

IMG_1705

Demir kapıdan bahçeye girsem...

IMG_1704

Şu bankta oturup çiçeklerin kokusunu içime çeksem.

IMG_1706

IMG_1707

IMG_1709

Bunlar da yastık olmayı bekleyenler...

IMG_1710

IMG_1713

IMG_1712

IMG_1714

IMG_1715

IMG_1716

IMG_1717

IMG_1718

IMG_1721

IMG_1719

IMG_1722

IMG_1724

IMG_1723

IMG_1723

Yıkanıp ütülendikten sonra bitmiş hallerini de paylaşırım.

Baharın ve güneşin tüm enerjisi ve canlılığıyla evlerinize gelmesi dileği ile....
Hoşçakalın.

23 yorum:

Çiçeklendim dedi ki...

İçim açıldı..ne kadar güzeller:)

PANDORA ARTé dedi ki...

Dolunay,
Bunlar ne...... Sabrına, Zevkine hayran kaldım. Tek tek inceledim. Ne emek ne emek, ne iş ne iş inanılır gibi değil canım. Ellerine, Gözlerine sağlık.

nuray dedi ki...

a a a ağ ağ ağzım açık kaldı da,mükemmellll,nazar değmesin inşaallah.

Elisi Defteri dedi ki...

İçim açıldı sayenizde, sevgiler:))

aksungur46 dedi ki...

ohh içim açıldı,kanaviçeleri inceliyim derken ekrana yapıştım.ellerine sağlık çok güzeller.

Ada Deniz dedi ki...

çok güzeller bayıldım hepsine:))

Pembe Yastık dedi ki...

Sitenizde gezinirken kendimi kaybediyorum. Ne özenli, ne zevkli seçimler paylaşıyorsunuz. Bayılıyorum etaminlerinize...

Adsız dedi ki...

o işlenmiş etaminler ne kadarda güzel..güle güle kullanın :)

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

Ayyyy çok hoşşş! Ellerinize sağlık..Cidden içim açıldı..Maaşallah diyelim..Tepsiye de ayrıca bayıldım,nereden aldınız?ham olarak mı yoksa hazır mıydı? SEVGİLER!

Nalan Ünal dedi ki...

Yine muhteşemler. ellerine ve emeğine sağlık. Bir konuyu özellikle merak ediyorum, mesela çok zevkli panolar işliyorsun onlardan birini ne kadar sürede tamamlıyorsun? Zannedersem çok hızlısın çünkü inanılmaz sayıda çalışmaların var. Bravo dodocum yaa valla bravo.

Seni izlemek ayrı bir keyif benim için. Sevgiler:)

Elift dedi ki...

Allah gönlüne göre versin, sen şimdi, bu işlemelerle yapmışsın bile bahçeni ama, kokulu güller, ağaç gölgelerinde serin bankların olsun, ellerine sağlık, bakarken bile ısınıyor insan, bahar geldi sanıyor, ne güzel insansın yaaa, pozitif elektriğin data hattından geçip insanın evine kadar giriyor.

Sevdiye dedi ki...

Bir tek etaminler mi, gördüğüm her bir detaya bayıldım, hele o beyaz tepsi ile beyaziş masa örtüsüne. Bu arada Zara'nın peçetelerinden bende de var, çok güzeller değil mi, rengarenk :D

NAZLICA dedi ki...

Harika görüntüler bunlar, ellerinize sağlık. Kaneviçeyi çok severim ve çok yapmışlığım var. Tekrar heveslendirdiniz beni.

parıldayan çiçek dedi ki...

ETAMİNLER ÇOK GÜZEL ELİNİZE SAĞLIK.
BAHAR GERÇEKTEN BAMBAŞKA.HER TARAF KAR.SEVGİYLE KALIN

biraydamasalı dedi ki...

aman allahım söyleyecek söz bulamıyorum.elinze gönlünüze sağlık...

Mycolourfullife dedi ki...

Hepsine bayıldım harika ellerinize saglık sevgiler....

mycitycottage dedi ki...

Dolunay asik oldum muhakkak goruselim hatta sen bana gel coluk cocuk bana daha kolay olur ama arkadasim evindeki ganimeti de meraktan oluyorum yoksa cocuklari kocaya satip ben mi gelsem ne dersin?

Yasemin dedi ki...

Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

zeynep bayram dedi ki...

Merhabaaa,bunları kaç senede işlediniz:)bende şu an işleme yapıorum yap yap bitmiyor:)
banada beklerimmm.)

Adsız dedi ki...

ben yoruldum sana muhteşem demekten,senı kıskanmaktan,sana özenmekten,süpersın yıne herzamankı gıbı.senden bı o kadar da yerın altında var bılıyorum ben,o ne zaman cıkacak ortaya acaba..:))))))).
sevgıler serap

Unknown dedi ki...

sabah sabah hayat buldummmmmmmm
tek kelimeyle bayildim
bahara ozleminize,o cok keyifli cay masasina vede birbirinden guzel el islerinize.........
hepsi birbirinden zarif,neseli,keyifli
elleriniz dert gormesin......
arasira bahceme ziyarete gelirseniz beni sevindirirsiniz.....
sevgilerimi gonderiyorum

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
mmmmmm
hoş sunumlar
ellerine sağlık
bana da beklerim.
:)))

seralp dedi ki...

çarpı işi yapmak çok zevkli ama bol zaman gerek... hepsi birbirinden güzel...