7 Aralık 2011 Çarşamba

DÜKKANLAR

 Sevgili  http://elisidefteri.blogspot.com/  ve Sevgili  http://banucabirseyler.blogspot.com/   kapı çelenklerindeki etaminleri nasıl sertleştirdiğimi sormuşlar.Tela ile arkadaşlar.Kolalamak zaman içerisinde sarartabilir ve iplikler üzerinde renk değişikliği yapabilir diye telayı tercih ettim.Tela atmalarını da önledi.Banu Hanım siz ne kadar zarif bir insansınız.Teşekkür ederim.Taklit etmek ne demek.Sizin gibi üretken bir insan kimbilir neler yapar.
Sevgili Tack , ben toplamayı çok sevdiğim için ( ev çöp ev şeklinde) malzemeleri zaman içinde topladım.Suluhan'ı biliyorsundur, çelenklerin bir kısmını oradan bir kısmını da Kızılay Moda Çarşısının içinde yapma çiçek satan dükkanlardan aldım.Bir de Yıldız sosyete pazarında da bazen bu tür şeyler bulunuyor.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Kışın gelmesi ile sıcak battaniyenin altında örgü yapmak istiyorum.Örgü ve tığ işi konusunda iyi değilim ama yine de şu atkımdan,

IMG_1289

IMG_1291

Şu eldivenlerimden yapıp sıcacık sarılmak istiyorum.

IMG_1288

Amaaaan yapamam herhalde,hadi gelin biraz dükkanları gezelim.

IMG_1281

IMG_1282

IMG_1285

IMG_1284

IMG_1283

Tabi ki Jeremiah Junction.DMC 16 ct.etamin ve DMC mouline ile işledim.
Yoruldunuz mu?
Hadi biraz hayvanları sevelim.

IMG_1272

IMG_1274

Ama kediler satılmış.Kuş mu alsam acaba?Maymun da olabilir.Neyse düşüneyim.

Aaa ,bakın burada ne varmış.Zaten üşümüş ve yorgunduk.Birer kadeh portakallı sıcak şarap içelim.

IMG_1276



IMG_1280

Şerefe.....

10 yorum:

Elisi Defteri dedi ki...

sevgili Dodo, verdiğin bilgi çok işimize yarayacak, tekrar teşekkürler:))
Bu arada kaşkol ve eldivenine bittim! Etamin ise yine göz kamaştırıcı.. sevgiler..

Nalan Ünal dedi ki...

o evli çarpı işine bayıldım, gerçi senin işlediğin ve benim bayılmadığım bir çalışman olmadı hiç. Ne kadar da düzgün işliyorsun dodocum ya, ellerine sağlık.

Banuca dedi ki...

Cevap için çoook teşekkürler,telayı aplikelerde kullanırım ben de, iplik atmasın diye, bir de şile bezine pano işlediğim zaman düzgün durması için yapıştırırım telayı, o nedenle eğer yaparsam tela yapıştırırım diye düşünmüştüm, ama değişik birşey varsa uygularım diye sormuştum, o kadar çok yeni şeyler çıkıyor ki, yetişemiyorum :)
Ah bu işlediğin güzellikleri gördükçe nasıl canım çekiyor bilsen, işlemem gereken iki üç şile bezi daha var, dükkanda az kaldı çeşit, offf yapmak istediğim çook iş var ama zaman yetmiyor, ben yetmiyorum :))
Ellerine sağlık canımcım...

Banuca dedi ki...

Cic kaşkolunla, şık eldivenini unutmuşuuum :)

elmalı kurabiye dedi ki...

Dolunay hanım,kanaviçelerinizle her gün beni şaşırtıyorsunuz ve kendinize hayran bırakıyorsunız.sevgiler.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

HEPSİ ÇOK GÜZEL VE ŞİRİNLER.ELİNİZE SAĞLIK

Ayşecik dedi ki...

Valla yaptiklariniz gercekten cok guzel.Sizin gibi becerikli ve marifetli insanlari izleyemeye basladim ve blogger sahibi oldum.Elinize saglik.

tack dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili dodocum...en kısa zamanda ulus ve kızılay seferi düzenleyim bari...yaptıkların her zamaki gibi mükemmel ötesi...sen işledikçe bende gaza geliyorum ...senin kadar güzel yapamasamda kendi çapımda eğleniyorum işte...ellerine sağlık...

Ece Aymer dedi ki...

Ya Dolunay,
Sen nasıl bişisin böyle? Herşey o kadar güzel ki...Kanaviçelerin muhteşem... Sen çok iyi biliyorsun...Duvar kağıdı 1, stencil yapmak 2, etamin 3...Dekorasyona ve elişine ait, hayatta en sevdiğim 3 şey... O yüzden sendekilerin hepsi benim olsun istiyorum... Hele yazıların, kurguların...Çok çok değerli ve çok derin bir insansın sen...Ben de ne şanslıyım ki, zamanı gelmiş, ahşap boyamacı olmuşum ve bir gün, sen atölyeye dersime gelmişsin ve ben de seni tanıma şerefine erişmişim., hem de koskoca 1 yıl birlikte çalışmışız..(Yoksa 2 sene mi oldu vallahi senle o kadar eski tanışıyormuşum gibi hissediyoorum ki, yılları falan karıştırdım).. Eşine çok çok selamlar. Görüşene kadar kendine ve etaminlerimize (elbet hepsi bir gün benim olacaklar!!!keh, keh, keh....) çok iyi bak. Seni seviyorum...

Nedret dedi ki...

Hârikasınız:)) Sevgiler.