8 Kasım 2011 Salı

ETKİNLİK

Günaydın,
Umarım herkesin bayramı keyifli geçiyordur.Şık dekorasyon bloğu
Pembe Yastık     http://pembeyastik.blogspot.com/    bir etkinlik başlattı.Evinizden sevdiğiniz herhangi bir kareyi fotograflayın.Bloğunu keyif alarak izlediğim Pembe yastığın bu etkinliği hoşuma gitti ve katılmak istedim.

IMG_1115

IMG_1114

İlk fotografla katıldım.Etaminlerimi,çayımı alıp elişlerimi yaptığım köşe.

Bu keyifli etkinliğe siz de katılmak isterseniz doğru http://pembeyastik.blogspot.com/   'a gidiyorsunuz.

İyi bayramlar.

8 yorum:

hanımanne dedi ki...

Etaminlerin yaptıkların çok güzel olmuş bayıldım, köşen harika bol bol işlemeler yaparak bizlerle paylaşmanı dilerim sağlıcakla kal:) sevgiler

pelinpembesi dedi ki...

çok güzel bir köşe.. kuşlu yastığına bayıldım.blogunda hiç paylaşmışmıydın?

Pembe Yastık dedi ki...

Sevgili Dolunay hanımcım;

Şu el emeği göz nuru köşen beni mest etti bilesin ;) nasıl güzel bir yer burası...Gözlerim bayram etti. Bu etaminleri görünce yapamadığım daha doğrusu beceremediğim için hayıflandım doğrusu. Ellerinize sağlık.

Etkinliğe katıldığınız için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler,iyi bayramlar

Sebi

elmalı kurabiye dedi ki...

çok güzel bir köşeymiş gerçekten.ilham perisi,yaptığınız güzellikler burada hayat buluyor demek ki.

evcilik dedi ki...

ne güzel bir köşe burası,hele etaminlere bayıldım..
tek kelimeyle orda olup işleme yapasım geldi....

tack dedi ki...

ooo çok güzel bir köşe ben gelip o köşede otursam duvardan gözümü ayıramam herhalde...

mycitycottage dedi ki...

dolunayim cok ozlemisim seni
senden birseyler gormek ne guzel

Adsız dedi ki...

Merhabaaaaaaa ben sebiden gördüm köşenzi ve hemen blogunuza koştum bu etamin modellerini nerden aldınız çok merak ettim, harikalar bende de yapmak için fena bir istek uyandırdı :)