2 Ağustos 2011 Salı

Tatil Başladı....

Merhabalar,
Tatilimiz başladı.Tam zamanıymış.Biz ayrılırken Ankara da çok sıcaktı.Evimize geldik, yerleştik.
Ankara'da fotografları çektim.Niyetim yazlık'tan yazı hazırlamaktı ama internet beni bıktırdı.Bir fotograf yüklemek bile epey vakit alıyor.
Neyse, nispet yapar gibi olacak ama birkaç tatil fotografı ile başlayalım.

IMG_0561

Evimizden denize girdiğimiz kumsalımız.Uzak görünüyor ama,çok yakın.

IMG_0595

Şemsiyelerin olduğu kumsaldan denize giriyoruz.

IMG_0588

IMG_0585

IMG_0598

Aslında minicik bir koy, ama deniz sığ,ılık ve kum.

Tatilde ne yapılır? Güneşlen, ben yapmasam da bol bol yüz, ye,oku.
Bazen bu döngüden sıkılıyorum.Böyle zamanlarda etamin yada kısıtlı olanaklarla boyama yapıyorum.Geçen yıl yaptığım bir kaç boyamayı sizlerle paylaşayım.

IMG_0568

Panolar hamur kabartma, boya eskitme.

IMG_0565


IMG_0564

IMG_0567

İki tane  raf boyamıştım.Peçete dekupajı yapıldı ve eskitildi.Üzerine yağ şişelerini koydum.

IMG_0569

IMG_0571

IMG_0570

Bu raf da aynı şekilde peçete dekupajı yapıldı ve eskitildi.
IMG_0572

Cam shot bardakları evde birikmişti, onları da boyadım.

IMG_0573

IMG_0574

Şimdilik hoşçakalın.İnternet izin verirse  yazmaya çalışacağım.

3 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Resimlerden anlaşılan çok sıcak, çok samimi kendi halinde olan bir yerde süper tatil yaptığınız anlaşılıyor :) Tadını çıkarın sonuna kadar:)Panolar birbirinden güzel, bayıldım gerçekten.Raflarda çok güzel olmuş. Ellerinize sağlıkkkk. Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Tuğçe,Teşekkür ederim.Evet yazlığımız sakin bir yer.Tam dinlenmelik.Ama benim gibi hareketli biri için bazen sıkıcı.Kucak dolusu sevgiler.

Leylak Dalı dedi ki...

Merhaba yazlığın yerini çok merak ettim. Fotoğraflar bana Didim Bozbük'ü hatırlattı da. Sevgiler...